Ce alimente NU ar trebui să lipsească din meniul de post

Postat de Fooda la 07 Apr, 2016 in Generale

Cel mai greu, în post este să mâncăm sănătos și echilibrat, mai ales când suntem tentați cu tot felul de semipreparate cum sunt pateurile și salamurile vegetale sau maioneza fără ou. Nici să mâncăm covrigi , cartofi sau alte făinoase , pe toată perioada postului , mai ales că acesta de Paște este cel mai lung, nu este o soluție bună, pentru că vă vor lipsi vitaminele și nutrienții atât de necesari unei alimentații sănătoase.

Dar, avem multe alternative, iar una dintre ele, și cea mai la îndemână este să comandați mâncare de post gata preparată. Mai ales dacă sunteți în București, puteți comanda online de la Fooda.

Dar dacă nu, încercați să vă propuneți în meniul zilnic măcar cateva din bunătățile de mai jos:

  •  -fasole, năut, linte sau mazăre
  • -morcovi, țelină, păstârnac, pătrunjel, inclusiv frunze
  • -ciuperci proaspete
  • -roșii sau suc de roșii
  • -spanac, pătrunjel, leurdă, urzici, rucola, măcriș, ștevie, salată verde
  • – avocado, măsline, broccoli, conopidă, varză, ridichi
  • – semințe, nuci, alune, caju, fistic, etc
  • – fructe proaspete
  • -paste integrale, orez
  • -ulei de măsline, ulei de dovleac, ulei de susan
  • – ceapă, usturoi, ceapă și usturoi verde,

Combinate în salate, ciorbe sau tocănițe, iar unele chiar la grătar, vă vor aduce un plus de energie și toate vitaminele și mineralele de care aveți nevoie pentru o viață sănătoasă și activă.

 

Comentarii - Niciun comentariu

Lasă un comentariu